Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2013 20:43 - Просто така
Автор: elineli Категория: Поезия   
Прочетен: 2135 Коментари: 9 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


   Затварям очите си - всичко изчезва.
   Само ти, Ветре стелиш чувство пред мен.
   Нежно примамлив - пиян, но и трезвен -
   стигащ единство в посока небе.
   Затварям очите си. Тук си и зная -
   пулсът ми литва забързан - към теб.
   Няма действителност. Някъде в края и
   сещам дъхът ти - окосено поле.
   Ляга сърцето ми. Тръпне земята ти.
   В порив килимен утихват треви.
   Ветре чудесен, дуендеваятелю
   с всичко от себе си ме целуни...












Тагове:   вятър,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Няма действителност...
10.05.2013 22:58
такава, която я няма или такава, която не говори - вълнуваща ме новост. Браво от мен :)
цитирай
2. elineli - Сестричке:)
11.05.2013 08:51
Умишлено не сложих разяснителна звездичка, защото зарядът на израза наистина е двоичен. Радвам се, че го откриваш!
Намирам мълчащата(смълчана) действителност за вълнуваща, прекрасна. Липсата на действителност(разбирай отричането на съществуващата) пък, неизменно предизвиква ума да създаде нова (желана, паралелна)такава. Гледам на изборът на възможната(дори хипотетично) красота пред вече познатата (реална) некрасивост, като на личен инструмент за улесняване на живеенето.
Благодарничката ми усмивка - имай:)
цитирай
3. sestra - И от мен за теб усмивка имаш. Благодаря :)
11.05.2013 10:41
Разбирам го добре - и за улесняване, и за новосъздаване.
цитирай
4. karaiany - Много е хубаво това, Ели. Бисерче е. ...
11.05.2013 13:22
Много е хубаво това , Ели. Бисерче е.
А коментарът ти по - горе е друго бисерче , не по -малко красиво .
Когато идвам при теб се събувам по терлици и без да искам копирам стила ти ( барабар с умалителните) :)
Със специална звездичка за теб ! :)
цитирай
5. elineli - И за миг не се усъмних,
12.05.2013 13:20
че разбираш, сестричке. Особено ми е приятно, че струните на чувствителността ти откриха привидно скритото :)
цитирай
6. elineli - Светличък Караяни,
12.05.2013 13:23
често смисълът на написаното бива противоречив или пък завоалиран и това предизвиква въпроси у четящият с всички сетива. Кара го да търси обяснение или уточнение. Разбира се, би било много по добре, ако нямаше нужда от тях, но за съжаление моите писанички са по човешки несъвършени :)
Надявам се, че това с терличките го казваш, защото тук ти се струва чистичко. Много бих искала да е така.
Помах ти - със звездичката на пръчица. Точно такива фейски нещица харесвам :)
цитирай
7. faktifakti - искам такава целувка от вятъра.
12.05.2013 15:45
Ветре чудесен, дуендеваятелю
с всичко от себе си ме целуни..
цитирай
8. elineli - Непременно
12.05.2013 16:19
ще му кажа, ХармонИ!
Сигурна съм - ще те посети :)

усмивк :)
цитирай
9. karaiany - често смисълът на написаното бива ...
15.05.2013 15:58
elineli написа:
често смисълът на написаното бива противоречив или пък завоалиран и това предизвиква въпроси у четящият с всички сетива. Кара го да търси обяснение или уточнение. Разбира се, би било много по добре, ако нямаше нужда от тях, но за съжаление моите писанички са по човешки несъвършени :)
Надявам се, че това с терличките го казваш, защото тук ти се струва чистичко. Много бих искала да е така.
Помах ти - със звездичката на пръчица. Точно такива фейски нещица харесвам :)

Чистичко е , Ели . Свети . Никога не бих го казал току - така . :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elineli
Категория: Поезия
Прочетен: 2474958
Постинги: 527
Коментари: 7793
Гласове: 42762
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930